Skip to content
Inloggen Account aanmaken

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Wat te doen als ik een klacht heb?

Het kan natuurlijk zijn dat je een klacht hebt over een geleverd product of onze dienstverlening. Indien bijvoorbeeld het product of de verpakking ondeugdelijk is en sterk afwijkt van hetgeen is afgesproken, kan je contact met ons opnemen, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.


Wij beoordelen:

Of er sprake is van een gegronde klacht;

zo ja, hoe wij de klacht gaan oplossen;

en hoe wij de klacht in de toekomst kunnen voorkomen.


Mocht je een klacht (product of dienstverlening) hebben, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0541-581600 of email adres verkoop@wegter.nl.

Er wordt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk op de klacht gereageerd.


Ben je als zakelijke klant niet tevreden over de manier waarop wij je klacht hebben afgehandeld?

Neem dan contact op met de afdeling Bemiddeling van de Stichting Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.