Skip to content
sluiten menu
Inloggen Klant worden?

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Veelgestelde vragen

Wanneer je een order wilt plaatsen in onze webshop, dien je je eerst aan te melden als klant. Wij leveren onze producten uitsluitend aan distributeurs. Je dient je eerst te registreren als klant om je als distributeur aan te melden. Dat kun je doen door ons registratieformulier in te vullen. Na ontvangst van jouw gegevens, zullen wij je zo spoedig mogelijk inloggegevens voor onze webshop per e-mail toe sturen of contact met je opnemen.
Wanneer je niet bent ingelogd zie je onze brutoprijzen exclusief btw. Wanneer je wel bent ingelogd zie je jouw eigen nettoprijzen.
Een order die voor 11.00 uur wordt geplaatst bij Wegter, wordt binnen Nederland na drie dagen bij je afgeleverd (bestellen voor 11.00 uur op dag één, betekent levering op dag drie). Voor de Waddeneilanden en bepaalde regio’s in België geldt een extra dag
Binnen Nederland levert Wegter gratis uit bij orders met een netto-goederenwaarde hoger dan € 500,-. Als jouw order een netto-goederenwaarde heeft van minder dan € 500,- dan berekent Wegter vrachtkosten. Deze vrachtkosten bedragen € 35,- per pallet. Voor België geldt een minimale netto-goederenwaarde van € 850,-. De vrachtkosten bedragen: € 50,- per pallet. Voor zendingen binnen Nederland kun je ook kiezen voor een garantielevering voor 10.00 uur of 12.00 uur. Bij een netto-goederenwaarde kleiner dan € 500,- bedragen de vrachtkosten voor een garantielevering voor 10:00 uur € 80,- en voor 12.00 uur € 65,-. Bij een netto-goederenwaarde hoger dan € 500,- bedragen de vrachtkosten voor een garantielevering voor 10:00 uur € 45,- en voor 12.00 uur € 30,-.
Het kan natuurlijk zijn dat een geleverd product of verpakking ondeugdelijk is en sterk afwijkt van hetgeen is afgesproken. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Wij beoordelen: Of er sprake is van een gegronde klacht. Zo ja, hoe wij de klacht gaan oplossen en hoe wij de klacht in de toekomst kunnen voorkomen. Mocht je een klacht hebben dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via 0541-581600 of verkoop@wegter.nl. Er wordt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk op de klacht gereageerd. Ben je als zakelijke klant niet tevreden over de manier waarop wij je klacht hebben afgehandeld? Neem dan contact op met de afdeling Bemiddeling van de Stichting Thuiswinkel.org.
Het kan soms gebeuren dat wij een artikel niet op voorraad hebben liggen. Zodra dit artikel weer bij ons op voorraad ligt zorgen wij dat het artikel wordt nageleverd.
Hiervoor kun je contact opnemen met Wegter via het contactformulier of via telefoonnummer 0541-581 600.
Je kunt een nieuw wachtwoord opvragen via telefoonnummer 0541-581 600 of email adres marketing@wegter.nl.